28.06.2013

Shake & Bake

Lody lody dla ochłody? Tak, zdecydowanie tak. Tyle tylko, że świat oferuje nam już trochę więcej niż tylko lody. Mały lokal na Dunajewskiego, tuż przy przystanku Teatru Bagateli oferuje nam smakołyki, które nie dość, że ochłodzą, to jeszcze bajecznie rozpieszczą nasze podniebienia. Na pierwszy ogień idą mrożone herbatki. Czerwony napój, pełen malin, lodu, żurawiny dodaje orzeźwienia i mocno stawia na nogi. Ja wybrałam wersję bez cukrową, jednak jeśli ktoś chce się skusić na bardziej słodszą, taka również jest dostępna. Kasia natomiast zamówiła zieloną herbatkę z jaśminem i bzem. Wrażenie smakowe? Fantastycznie orzeźwia, smak jest natomiast ciekawy i intensywny. Oryginalny pomysł na napój o wyjątkowym smaku i zapachu.


Niestety napoje były...za dobre. To spowodowało zwiększenie apetytu. Sięgnęłam po sernik. Wyborny. Jak dla mnie idealny bo bez rodzynek. Słodki a jednak nie przesłodzony. W sam raz. Lekki i o dziwo dość pożywny. Nie wiem czy to pogoda, czy nasze łakomstwo spowodowało, że ani na herbacie ani na serniku się nie skończyło. Na trzeci już ogień poszły shaki. Ja wybrałam wersję śmietankową z moimi ukochanymi białymi Michałkami. Kasia pozazdrościła mi słodkości i skusiła się na maliny z gorzką czekoladą i żałowała, że wzięła najmniejszą wersję!

Dobrze, że czekały na nas inne obowiązki, bo myślę, że długo kosztowałybyśmy smakołyki, które oferuje lokal. Miejsce niewielkie. W sam raz żeby usiąść i poczekać na przygotowanie napoju. Shaki podawane są w trzech rozmiarach od małego po duży. Dlatego też każdy może wybrać sobie swoją dawkę słodkości. Herbaty oferowane w wysokich szklankach, to wystarczająca ilość napoju. Jest pysznie i choć człowiek zje dość dużo słodkiego nie może oprzeć się wrażeniu, że było to zdrowe. Ciekawe co na to nasi dentyści? Czekając na tramwaj czy autobus zdecydowanie polecamy wstąpić do Bake & Shake. Na kawę, herbatę, shak'a, czy ciasteczko. Może warto wyjść czasem z ciepłego środka transportu i skosztować czegoś dobrego?
 
Więcej naszych zdjęć z tej kawiarni? Klikajcie na Pinterest :)

Shake & Bake
Dunajewskiego 2, Kraków
dla ciekawych: www.facebook.com/shakeandbakepl


Tekst i zdjęcia: Madzik


Juliana Dunajewskiego 2, Kraków, Polska

0 komentarze:

Prześlij komentarz